tanforum - Re: [Tf] inkorrekt

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] inkorrekt

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT ladanyi.com>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] inkorrekt
  • Date: Fri, 18 Mar 2005 12:53:14 +0100

(Persze tudom, hogy mi van a háttérben: a megbízó által fizetendo
közterhek.
De úgy gondolom - jól gondolom? -, hogy ezek nem keverendok össze a
megbízott által fizetendo közterhekkel, és az elobbiekhez a
megbízottnak
semmi köze.)

Jól látod, hol a dolog gyökere. Valószínűleg trehány az
adminisztrációjuk, de
elvben igazuk van. Ha 1 egység munkára van 100 pénzük, akkor a
vállalkozó
kap 100-at, s az erről szóló számlát beteszik a könyvelésbe, egál van.
A vállakozó a 100 fizeti a járulékokat, adót, stb. a saját kondíciói és
lelkiismerete
szerint.

A megbízott nem kap csak mondjuk 80 pénzt, viszont 20-at a TB, apeh,
stb. felé
fizet a megbízó. Így lesz egál.
A számok nem pontosak, csak érzékeltetés végett vannak.

Szerintem ebben nincs semmi igazságtalanság.

gusty