tanforum - Re: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: "Molnar Peter" <MOLNARP AT afg1.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Fri Sep 12 13:13:07 2003

Hello!
Nem eloszor fordul elo velem, hogy egy html formatumu level ilyet
tesz velem.
Akkor ismet ujra elkuldom:
bocsanat.
>Nekem ezzel etikai problemaim vannak... Meg ha azon a gepen keszulok
>a tanorara, akkor is sajat, otthoni hasznalatu gep...
Terrmeszetesen nem az iskola ka'ra'ra tortenik a dolog.
En speciel mindig 2-3 helyrol kerek arajanlatot.
A kereskedonek erdeke, hogy tole vasaroljanak.
A normalis kereskedo nem is zarkozik el ennek a
"dijazasatol" "megha'la'la'sa'tol".
Sot a legnormalisabbak a megrendeles utan fel is ajanljak.
Ismetlem egy adott megrendeles nem attol fugg melyik kereskedo add tobbet
nekem.
Az iskolanak legkedvezobb ajanlatot szoktuk elfogadni.
Sot! egy ajanlatot meg sohasem utasitottam el, azert mert nem adtak semmit.
Sot! nem minden vasarlas utan "kapok" valamit.
Van amikor 1 evig sem semmit.
Teljes mertekben alkalomszeru.
Oszinten megmondom tiszta a lelkiismeretem, nem gazdagodtam meg ebbol,
nem is a legmodernebb eszkozeim vannak otthon (Most kb 2 eves a gepem),
szoval
szerintem nincs mit szegyelni.
Kb abba a kategoriaba sorolom, mint aki a sajat diakjanak ad kulon
orakat penzert.
Ez sem etikus, de azert csinaljak, nem?
>Magamnak altlaban nem is szoktam olyan helyen vasarolni
>ahol az iskolanak.
Azert nem megyek dragabb helyre, mert a sulinak is onnan vasarolok...
Itt videken meg nem is olyan nagy a valasztek.
Udv:
Molnar Peter, http://petersoft.cjb.net, Tel:36209149514
molnarp AT afg1.sulinet.hu,

peters AT freemail.hu,