tanforum - Re: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT ladanyi.com>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Fri Sep 12 13:26:06 2003

> Ha vallakozo lennek, es munkaeszkozre koltom a penzt, leirhatnam
> koltsegkent, de mint kozalkalmazottnak, erre nincs lehetosegem.

Pontosan ezért írtam, hogy rossz a rendszer. Nem pályázatok kellenének,
hanem bérek. Röhej, hogy úgy akarunk értelmiséget, hogy nem telik nekik
könyvre, színházra. Lehetne azt is, hogy el lehessen számolni bizonyos
költségeket, de ez megint egy bonyolult, és apparátus növelést igénylő
módszer. Mert ugye ha a számtech tanár elszámolhatja a gépet, akkor
az irodalom tanár a Petőfi kötetet, a földrajzos a délamerikai utazást, a
tesi szakos a Fradi bérletet. :-)
Szerintem értelmiségi életkörményeket biztosító bért kell biztosítani, s
akkor majd ki lehet selejtezni a pályáról azokat, akik ennek nem tudnak
megfelelni. Mert sajnos sokan vannak.

Én nem a sex program céljaival, hanem a megvalósítás módjával nem
értek egyet.

gusty