tanforum - Re: Re[2]: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re[2]: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: Kiss K�roly <aa545491 AT enternet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: Re[2]: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Thu Sep 11 18:56:06 2003

> Ki viszi el? És hova?
> Amit megvásárolsz az a tied, csak meghatározott ideig nem adhatod el.

A korábbi leveleimben éppen ezt igyekeztem vázolni. A bérlet az bérlet,
elvben nincs rá garancia, hogy a bérleti idõ (3+5 év) lejárta után
automatikusan az enyém lehet. Olyat is mondtak egy boltban érdeklõdésemre,
hogy vissza kell szolgáltatni. Ha tévednék, én lennék a legboldogabb. A
részletfizetéstõl éppen ez tart vissza. Ezért lenne jobb a lízing, ahol az
elsõ pillanattól az én tulajdonomban van. Ezért érdekes számomra D. Károly
válasza: