tanforum - Re: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: Kiss K�roly <aa545491 AT enternet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Mon Sep 15 16:37:01 2003

Üdvözlet!

----- Original Message -----
> A választott futamidõ: 36 hónap
> Folyósítandó hitelösszeg: 180 000 Ft
> Törlesztõrészlet (havi): 7 005 Ft
> Kamat: éves kamat: 23,40%
> Azaz 36 hó*7005 Ft = 252 100 Ft.
> Károm: 252 100 Ft-180 000 Ft = 72 180 Ft.

Nézõpont kérdése, mint a fél pohár víz (csak annyi, vagy még ennyi). Se
pénzem, de politikai elkötelezettségem, de a 180e Ft-os Sulinetes gép,
Sulineten kívül mennyi lenne? Ti tudjátok, én nem, de gondolom bõven több,
mint ez a 72180 Ft. Én azt mondom, a különbözetet nyertem.

Egyébként az adatok tényszerûek. Ez a K&H ajánlata. Más bankról tudtok, ahol
tartós bérletre is lehetõség van?

> Akinek van pénze, annak a legjobb megoldás a "LETÉTI KONSTRUKCIÓ".

Na ja! Akinek van pénze, az nem vár egy Sulinet Expresszes akcióra...:-(

Még egy. Nem tudtam mi a helyzet ezzel a 3 adóévvel. Ha most elkezdem, akkor
az átcsúszik a 4. évre is. Most az elsõ vagy utolsó év visszaigénylésérõl
kell lemonadnom? Ahogy tudom, ezt rugalmasan megoldották azzal, hogy attól
függetlenül, hogy ebben az évben már csak néhány havi bérleti díjat fizetek
be, az év végén a bank mindenképpen a gép 1/3-áról küld majd nekem számlát.
Magyarra lefordítva: a konstrukció tényleg csak max. 3 adóvre nyúlik el, de
az elsõ évben többet igényelhetek vissza, mint amit valójában befizettem, az
utolsóban pedig kevesebbet.

Kiss Károly

aa545491 AT enternet.hu
http://w3.enternet.hu/aa194545

--Ha a cápa a tenyeredbõl eszik, akkor a lábadból is fog.--