tanforum - Re: Re[2]: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re[2]: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: Hajdu Csaba <hajdu AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: Re[2]: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Thu Sep 11 20:16:10 2003

> A korábbi leveleimben éppen ezt igyekeztem vázolni. A bérlet az
> bérlet, elvben nincs rá garancia, hogy a bérleti idõ (3+5 év)
> lejárta után automatikusan az enyém lehet. Olyat is mondtak egy
> boltban érdeklõdésemre, hogy vissza kell szolgáltatni. Ha
> tévednék, én lennék a legboldogabb. A részletfizetéstõl éppen ez
> tart vissza. Ezért lenne jobb a lízing, ahol az elsõ pillanattól

Mennyire izgalmas ma egy 8 evvel ezelotti gep? Adminisztrative
ketsegtelenul kell majd tenni vele valamit - pl. 1 forintert
eladni - de erosen ketlem, hogy barki torne magat azert, hogy
visszakapja. A masik oldalrol nezve pedig vigye, ha annyira kell
neki; ha egyebkent jo a konstrukcio, akkor ez a resz engem nem
gatolna semmiben.