tanforum - Re: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: "Szatmari Kalman" <szatmari AT radnoti-elte.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Mon Sep 15 07:56:02 2003

Teljesen egyetértek Harryvel, számolj mielőtt belelépsz valamibe.
Ne csak egy bank ajánlatát nézd meg, és nem mindig a kereskedő
a legjobb forrás. Ők általában csak egy bankkal vannak
kapcsolatba, ezért csak az ő ajánlatukat fogják neked "árulni".

Szatmari Kalman
ELTE Radnoti M. Gyakorloiskola
1146 Budapest, Chazar A. u. 10.
email: