tanforum - Re: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: Kiss K�roly <aa545491 AT enternet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Wed Sep 10 23:00:05 2003

> Berletrol info, amiben szo sincs arrol, hogy nem lesz a tied az eszkoz:
> http://www.khbank.hu/index.khb?p=page&id=MTI0Ng%3D%3D
Ma beszeltem a K&H TeleCenterevel, ahol a holgy azt tudatta velem, hogy csak
a kereskedo tud felvilagositast adni berles eseten a gep sorsarol. Ez nem a
bank kompetenciaja.

> A megoldas, hogy olyan ceget keresel, ami kapcsolatban all a fenti bankkal,
> s az adott konfiguraciora vallalja lizinget (szerintem ezt tartos berletnek
> hivjak a sulinetben)

Hat ez az! Lizing = tartos berlet ? Szerintem nem.

Kiss Karoly

aa545491 AT enternet.hu
http://w3.enternet.hu/aa194545

--Ha a cápa a tenyeredbõl eszik, akkor a lábadból is fog.--