tanforum - Re: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: Kiss K�roly <aa545491 AT enternet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Thu Sep 11 15:19:06 2003

> Azért nézzétek meg, hogy a bank milyen áron adja a lizinget.
> (Számlanyitási díj, stb. Tetemes összeg is összegyûlhet pluszba.)

> Ha szórakozás céljábl vásárolod a terméket akkor viseld el a
> kamatveszteséget, ami alig tesz ki 1-2 %-ot.
> Ha munkaeszköznek vásárolod akkor meg bõven kitermeli a költségeket,
> sõt az árát is.

Noha a lízing lényegesen nagyobb többletköltséggel jár, természetesen
vállalnám, hiszen ha azt nézem, csupán a kamatokért kapok egy gépet. A gondom
az, hogy állítólag ez a lízinges konstrukció egyelõre nem mûködik. Valszleg a
kereskedõk kikérdezése lesz a járható út, hiszen valóban az õ érdekük is,
hogy túladjanak a gépeken. Valahol csak mondanak valami biztosat is....A
másik verzió, hogy a legegyszerûbb konfigurációt (ami még így sokszorta jobb
a jelenleginél) választom tartós bérletre, ami a 3x60e-en belül van, és ha
mégis elviszik, akkor legalább 3+5 évig dolgoztam egy jobb gépen. Habár jobb
vaknak születni, mint látóként megvakulni.

Kiss Károly

aa545491 AT enternet.hu
http://w3.enternet.hu/aa194545

--Ha a cápa a tenyeredbõl eszik, akkor a lábadból is fog.--