tanforum - [Tf] Re: Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Sulinet Expressz

  • From: Tóth László <ltoth AT uze.net>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: Sulinet Expressz
  • Date: Thu Sep 11 20:16:06 2003

Dorozsmai Karoly
<kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
2003.09.11.. 15:26:59 +2h-kor írta:

> Üdvözletem
>
> Administrator írta 11 Sep 2003, keltezésű, "Re: [Tf] Sulinet Expressz"
> tárgyú levelében:

> Eben nem vagyok biztos! Főleg mert tudok olyan helyről, ahol lehet
> alkatreszt is így beszerezni -- csak persze a legtöbb kereskedő
> inkább teljes gépet ad el 135kHUF-ert :))

> --
> Viszlat: D. Karoly

> Listagazda:
> listsadm AT lists.kfki.hu

www.ebolt.hu, www.bluefish.hu stb, stb...
Házat, cd írót, dvd olvasót, szinte mindent alaplap kivételével.
Procit és RAM-ot is, de ezek nehezebben állnak elő, ezeket még nem kaptam meg.
Mindent akkor rendelnek meg, amikor kérjük.

--
Ãœdv: TL
ltoth AT uze.net

  • [Tf] Re: Sulinet Expressz, Tóth László, 09/11/2003