tanforum - Re: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: "Administrator" <suli5084 AT pecs.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Thu Sep 11 15:22:06 2003

Tisztelt Lista!

Nem en lennek az illetekes, hogy valaszoljak, hanem az az eloado, aki
augusztusban a velencei rendszergazdataborban vilagositott fel bennunket.
D. Karoly tokeletesen latja a helyzetet. Meg a TV reklamban is finoman arrol
beszelnek, hogy ESETLEG 60 ezer stb. Alkatreszt nem vehetsz, csak komplett
konfigot vagy perriferiat.
Rendszergazda, ha nem tanar es gyereke sincs, nem jogosult.

Nekem ket jogcimem is volna, de a 60 ezret nem tudom 160-nal kiegesziteni
meg a tavalyi egyszeri fizetesemeles utan se.
A reszletfizetesnel csak egy szlat kapsz, ezert csak egyetlen esztendoben
igenyelhetsz vissza. Csak lizinggel es tartosberlettel "akar tobb even at"

Nekem nem is ez, hanem az a legnagyobb banatom, hogy erre hivatkozassal
minden intezmeny elzarkozik a pedagogus szamitogep palyazatok folytatasatol,
pedig akkor sem kapott minden raszorulo gepet.
Udv
Solyomne