tanforum - Re: Re[2]: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re[2]: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Re[2]: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Thu Sep 11 14:53:06 2003

Üdvözletem

EDO-Elektro kft. írta 11 Sep 2003, keltezésû, "Re[2]: [Tf] Sulinet Expressz"
tárgyú levelében:

> Melyik bank ad 10 %-ot 60ezer Ft-ra?????????
> Gyorsan írd meg nekem légyszi.
> Jó ha a bank ad 1 évre 2-3 %-ot!!!

Na most akkoron én is felülileg lettem múlva
szõrszálhasogatásban, mert hogy ha az írányadó kamat pár
százalék akkor az a kérdéses eszköz valóban még olcsóbb...

Viszont Solyomne kolleganõ levele szeget ütött a fejembe... Ha az
egyéb adóból (nem adóalapból!) leírhatók után nem marad 60kHUF
befizetendõ SzJA, akkor ugye nem tudja az illetõ kihasználni a
keretet?

> Nem ertem, milyen osszefugges van a biztositas utani adovisszaterites
> es a sulinet express adovisszateritese kozott?

Elsõre én sem értettem, de kissé utánagondolva azt hiszem, az
lehet amit fentebb kérdeztem... Igaz?

> Akinek mar van gepe, az fejlesztheti bovitheti szinte ingyen.

Nem akarok az ördög ügyvédje lenni, de valamelyik HIX listán
említette valaki, hoyg az általa meglátogatott pár cég csak komplet
konfigot akart adni, alkatrészt nem... :((

--
Viszlat: D. Karoly