tanforum - Re[4]: [Tf] Sulinet Expressz

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re[4]: [Tf] Sulinet Expressz

  • From: "EDO-Elektro kft." <edoelekt AT freemail.hu>
  • To: Dorozsmai Karoly <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re[4]: [Tf] Sulinet Expressz
  • Date: Thu Sep 11 15:30:06 2003

Kedves Dorozsmai Karoly!

2003. szeptember 11., 14:48:45, írtad:

Igaz.
Akinek meg nincs az vehet egy egészen tûrhetõ configot 115 ezer -60.000 -ért

> Nem akarok az ördög ügyvédje lenni, de valamelyik HIX listán
> említette valaki, hoyg az általa meglátogatott pár cég csak komplet
> konfigot akart adni, alkatrészt nem... :((

Nem reklámozni akarom, de most vásároltam egy csili-vili DVD újraírót
64.600-ért az E-Bolt-ban
Holnap hozza a futár 1.563 Ft-ért házhoz Békéscsabára.
Igaz kb 10 nap volt az átfutás, de ezért egyszer kelletttelefonálni
és egyszer postán küldeni egy adatlapot.
Ha felutazom Bpestre, az félárúval is min. 1660.-Ft. +2 x IC

http://www.ebolt.hu/

Van komplett gép, de van alkatrész is.

--
Üdvözlettel: Pribojszki János