tanforum - [Tf] Hatarido = Majus20+60nap!!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Hatarido = Majus20+60nap!!

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT f1.bp.sulinet.hu>
  • To: "[tanforum]" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Hatarido = Majus20+60nap!!
  • Date: Wed Jun 19 10:33:01 2002

//------ HMG linkajánló: -------
// http://www.tte.hu/lista.phtml?tm=1023279060&wrtr=ttet&cou=191&action=hir
// http://www.hmg.sulinet.hu/webhmg/emilek4.htm
// ------ /HMG linkajánló -------

Sziasztok!
Megérkezett az ellenörzés "diákhitel" ügyben egy helyről, tehát lehet
kapkodni, ugyanis a hír
az etikátlan módosításról ezek szerint igaz - utána is lehet nézni itt:
http://www.diakhitel.hu/
Én magam is elolvastam a módosítást, (73. pont) ahol tényleg már a 15 napos
változat van!
De most még a régi üzletszabályzati feltételekkel kell életbelépnie a
módosításoknak! (lásd:
lentebb az idézett levél szöveget) Tehát: cselekedjetek amíg nem késő!
/Riki

Ime a csekkolás: