tanforum - Re: [Tf] (szak) tanarhiany

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] (szak) tanarhiany

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT opelmolnar.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] (szak) tanarhiany
  • Date: Wed Jan 16 23:49:01 2002

> Ma 80000 forint arbevetelbol 23400 netto kifizetheto forint lesz !!!
> Es akkor meg a ceg/tulajdonos hasznarol nem volt szo........

> 100 Ft haszonbol cirka
> 10-12 Ft az amit megkaphat mint jovedelmet alkalmazottkent

> vagyis ahhoz, hogy 100-120 000 nettot hazavihess,
> bizony a ceg kasszaba be kell termelned kozel
> 1 000 000 Ft, nem arbevetelben, hanem haszonban!!!!

Kicsit ellentmondassz önmagadnak.

> Na, most hasznot hajto munkat vegezni egy kicsit strapasabb altalaban
mint
> tanitani.

Demagógia. A neked hasznot termelő munkást ki tanította meg a szakmára?

> A lenyeg, hogy a jelenlegi hazai viszonyok kozott szerintem a tanari
kar
> globalisan nezve nem nevezheto olyan nagyon alacsony jovedelmu
retegnek

Te is kétpofára kajolod a királyi TV propaganda dumáját mi. Ez
egyszerűbb,
mint gondolkozni.
Az a sok segg mindig a nemzetgazdasági átlagkeresetre hivatkozik,
csakhogy:

1, A nemzetgazdasági átlag mondjuk 0,3 diploma/fő, mig ez pedagóguséknál
garantáltan nagyobb mint egy. Vagy azzal sem értesz egyet, hogy a
magasabb
végzettséget/tudást anyagilag is el kell ismerni?

2, A pedagogusok keresete nagyon nem egyenlo a garantalt illetmennyel.
Marpedig sok pedagogus rakenyszerul a tulorákra, s nem onszantábol,
hobbibol
válalja azt.

Egyebkent szakadjunk el a tanari palyatol, mert itt elfogultsaggal lehet
vadolni.

Te egyetertesz azzal, hogy egy nover 35 ezret keressen? Akkor is egyet
fogsz
erteni, amikor a feleseged a csaszaros szules utan atverezte a
lepedojet, es a
tulterhelt novernek csak arra jut ideje, hogy odalokjon egy tiszta
lepedot, mondvan
huzza at maganak? Megtortent. S bar lelketlennek tunik, da magam lattam
hany
beteg jutott a noverre, s azt kell mondanom, hogy nem o a hibas.

gusty

ui: En mar otthagytam a tanari palyat, most a verseny szferaban
dolgozom. Es
JELENTOSEN kevesebb adot fogok fizetni, mint tavaly. Ugyanis papiron
minimalbert keresek. Mint a kollegaim. S mint sokan a verseny szferaban.
Ennyit az eltartott - eltarto viszonyrol.