tanforum - Re: [Tf] (szak) tanarhiany

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] (szak) tanarhiany

  • From: Tóth Tamás <totya AT vpg.rulez.org>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] (szak) tanarhiany
  • Date: Wed Jan 16 11:27:01 2002

Sziasztok!

Erroil egy uj jelentestartalommal felruhazhato fogalom jut eszembe:
EU-tanazia
Ez az egesz halasztja meg azt a torekveset, hogy kis hazank a belathato
jovoben az EU-hoz csartlakozhasson.
Persze nem ez az egyetlen ilyen. De ugy erzem, fentrol szandekosan
hatraltatjak a folyamatot.
Meg mindig sved elvarasok szerint kell magyar korulmenyek kozott roman
fizetesi nivon dolgozni.
Nem konnyu!
De mi lesz az orszagbol, ha az elit kepzeset vegzo, nivos tanarok
helyett a masra nem valok fognak tanitgatni, jol-rosszul,
illetve inkabb rosszul-sehogy.
Fekete jovo, melyet mar lassan multkent elunk meg.
Ker ertunk. Mi minden lehetett volna ebbol a kis nemzetbol, ha
nincs az EU-tanazia!
Fejlodes vege
Nekrolog vege

Tóth Tamás