tanforum - RE: [Tf] szamtech tanari allas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] szamtech tanari allas

  • From: Terje'k Bala'zs <terjek AT korosy.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Tf] szamtech tanari allas
  • Date: Fri Jan 5 18:51:02 2001

> "De kitartas, remelhetoleg mar csak max. 1,5 evet kell
> kibirnunk ezzel a
> vezetessel..."
>

> ez a vezetés állapította meg a versenyképes tanári
> béreket??????????????
>

> üdv: PB.

Nem, de o emelte tavaly 3 (!) szazalekkal a fizetesemet, mondvan tavaly elott
tul sokat emeltek!!! (Ezt a velemenyt irasba adtak! - ld. lista archivum)
Igaz, hogy a pedagogusoknak kicsit tobbel emelkedett a bere. De nem egy
helyen dolgozunk? Nem ugyanabban a boltban vasarolunk? Felreertes ne essek,
nem akarok ped.-techn. dolgozo osszetuzest gerjeszteni, nem sajnalom a
pedag.-tol az emelest. Sooot...

De kivancsi leszek, januar melyik napjan fogom hallani a hirekben, hogy az
orsz.gy. kepviselok pl. 30 %-kal emeltek sajat illetmenyuket. Mert eddig
minden evben magasan az inflacio folott emeltek. Igaz, szegenyeknek nem eleg
az a kis fizetes, ilyen komoly, felelossegteljes beosztasban.

Udv,
Terje'k Bala'zs
rendszergazda
Korosy Jozsef Kozg. es Kulker. Szki., Szeged

Ui.: bocs, ha tul radikalisan fogalmaztam, de kezdem megunni...