tanforum - Re: [Tf] szamtech tanari allas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] szamtech tanari allas

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] szamtech tanari allas
  • Date: Thu Jan 4 18:15:03 2001

Én már "sztrájkolok":
Tanítási órák esetén ezt egyedül is megtehetem... Aki gondolja csatlakozzon
hozzám.
Csak rövidített órákat tartok, amíg a tanári fizetések nem emelkednek az
ígéreteknek megfeleloen...
És lelkiismeretesen... (Az az érzésem hogy így is többet dolgozom mint
amennyit kifizetnek.)
Sajnos a Gyermek issza meg a levét. :-(
De elkezdtem... Teljesen egyedül csendben...
Okaim:
1 A hivatalosan kimutatott infláció nem tükrözi a valós fogyasztási cikkeim
árainak emelkedését.
2 A Munkám munkaórára vetített díja még a hivatalos adatoknál is
szerényebben ;-) azaz nem emelkedik
3 Nem csak fogyasztanom kell a megélhetésem miatt, de lakást is kell vennem
(sok-sok hitelbol) Persze a lakásárak megduplázódását az infláció
kiszámításánál nem vették figyelembe...
Elkezdtem!
Ki akar csatlakozni?