tanforum - Re[2]: [Tf] Kepviseloi illetmenyek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re[2]: [Tf] Kepviseloi illetmenyek

  • From: "G. Konkoly Katalin" <g.konkoly AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re[2]: [Tf] Kepviseloi illetmenyek
  • Date: Sat Jan 6 19:11:03 2001

Va'las Pe'ter irta:

> A legjobbkor kuldted!

Ugye? Annyira aktualis volt, nem birtam kihagyni. :))

> Olyan orom volt csorgo nyallal vegigolvasni
> ezelet a szamokat...

Igazabol nem is bannam en, hogy nekik mennyi(vel tobb) van, mint nekem /
nekunk, ha... Ha ebbol is meg lehetne elni, az eppenhogynal valamivel
jobban. Es ha az o munkajuk is annyira nyilvanos lenne minden reszleteben,
mint a mienk, es ha oket is olyan konnyen felelossegre vonhatna barki, ahogy
minket, es-es-es...

Beszelgettem nemreg errol egy negyedikes (17-18 eves) csoporttal, es elegge
egyet is ertettek velem mindenben, de ennel tobbet nem tehettek.. Azt en sem
tartom jo megoldasnak, hogy maganakciokba kezdjunk es a sajat
tekintelyunkon, onbecsulesunkon tul az egesz szakmat is lejarassuk, de ezek
a munkalassito es egyeb decemberi megmozdulasok sem nagyon ernek celt,
sot... A sztrajknak csak a karokozas lehet az ertelme, es ebbol kiindulva
valoban csak az latszik egyedul hatekonynak, ha mondjuk erettsegik idejen
vallalkoznank ilyenre. Ez eleg kegyetlen dolog, de pillanatnyilag nem latok
mas, ertelmes modot, ugy ertem, olyat, amivel nem onmagunkat tesszuk
nevetsegesse.

Ja! Szep almokat! ...

--
Ãœdv