tanforum - [Tf] Fizetés, Sztrájk !

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Fizetés, Sztrájk !

  • From: Tóth László <ltoth AT uze.net>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Fizetés, Sztrájk !
  • Date: Fri Jan 5 22:06:06 2001

Kedves Kollégáim !
Valóban nagyon kevés a fizetésünk (tiszteletdíj). Hasonló végzettségűek egy
jó állásban a többszörösét keresik mint mi, ezzel tisztában vagyok.
Szerintem ennek ellenére rendesen, a lehető legjobban kell a gyerekeket
tanítani, nekik megismételhetetlen , amit nem tanítunk meg , azt nem is
fogják tudni. A mai világban szükségük van a tudásra. Nagyon sok esetben a
gyerekeknek az iskolára is szükségük van (gondoskodás, társaság ...). A
jómódú gyerekeknek is lehetnek olyan problémáik, amit odafigyeléssel
megoldhatunk. A mai iskola már merőben más mint akár a húsz évvel ezelőtti.
Nemcsak én, a tanítványaim is jól kell hogy érezzék magukat az iskolában.
Aki fölényesen leszólja az iskolát, valószínűleg nem találkozott tanulmányaik
során olyan tanítóval vagy tanárral aki nemcsak oktatta,
hanem embernek is nézte őt.
Máshol kell kiverekedni a fizetést, hátrányba nem hozhatom a tanítványokat.
Saját gyerekem miatt is ideges lennék, ha nem tanítanák tisztességesen. Így
is akadt időnként olyan dolog amivel nem értettem egyet
Sok embert nem érdekli a téma, akik foglalkoznak vele csak MI vagyunk.
Reggelig írhatnám...
Üdv. Mindenkinek: Lola