tanforum - RE: [Tf] szamtech tanari allas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] szamtech tanari allas

  • From: Terje'k Bala'zs <terjek AT korosy.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Tf] szamtech tanari allas
  • Date: Fri Jan 5 07:45:35 2001

Sziasztok,

Igen, es szerintem ezt a sort sokan folytatni tudnank. En szinten 2 felsofoku
okj vegzettseggel, igaz csak 3,5 evi munkaviszonnyal a hatam mogott,
rendszergazdakent szinten 40e bruttot kapok identol (eddig 33e volt!). Es en
nyaron visszautasitottam egy 3x ekkora fizetessel jaro allast azert, mert nem
szivesen hagynam a sulimat cserben... :((
A takaritonenik kozul valaki 50-et is keres. De nem sajnalom tole! Isten
ments. Inkabb azoktol sajnalom, akik azt allitjak a minimalber-emelesrol,
hogy sem berfeszultseget, sem aremelest nem fog gerjeszteni, es foleg nem
inflaciot. Nos, ezekrol a dolgokrol mi masodikos kozepiskolas korunkban
tanultunk, es nem igy szolt a kozge lecke...

De kitartas, remelhetoleg mar csak max. 1,5 evet kell kibirnunk ezzel a
vezetessel...

Udv,

Terje'k Bala'zs
rendszergazda
Korosy Jozsef Kozg. es Kulker. Szki., Szeged

Ui.: A fent irtak kizarolag maganvelemenyemet jelentik, minden egyebtol
fuggetlenul.