tanforum - Re: [Tf] szamtech tanari allas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] szamtech tanari allas

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] szamtech tanari allas
  • Date: Thu Jan 4 21:45:03 2001

Tisztelt Kollegak!

> Tanítási órák esetén ezt egyedül is megtehetem... Aki gondolja csatlakozzon
> hozzám.
> Csak rövidített órákat tartok, amíg a tanári fizetések nem emelkednek az
> ígéreteknek megfeleloen...

Okaidat megertem, a modszerrel azonban nem tudok azonosulni.
A Lutter Andras fele kezdemenyezes sokkal szimpatikusabb volt.

> És lelkiismeretesen... (Az az érzésem hogy így is többet dolgozom mint
> amennyit kifizetnek.)
> Sajnos a Gyermek issza meg a levét. :-(

A Tied vagy a diak?

Miniszterunk buszke mondatara, mely szerint
"Nem matematikat kell tanitani, hanem gyereket."

Ketsegkivul szepen hangzik, csak a jelenteset nem tudom
egyertelmuen meghatarozni. Attol tartok, hogy a kerettanterv altal
megszabott anyagmennyiseg es az arra fordithato idokeret meg
azt sem engedi meg, hogy a targyat megtanitsa az ember.
Ettol nagyobb kart nehezen lehetett volna tenni.

Magam a targyamat tanitom ugy, ahogy tudom. Gyerekeknek.

Errol es a miniszteri mondatrol egy osregi Ludas Matyi jut az
eszembe. Sajnos csak a lenyeg, remelem azert ertheto:

Zsortolodik a vevo a peknel, mert nem kapott a kiflihez zacskot.
Mire a masik:
Meglatja, eljon majd az az ido, hogy a zacskohoz nem adnak majd
kiflit.

Azt hiszem lassan tenyleg eljon. Vagy mar el is jott?

Tisztelettel: Fodor Zsolt