tanforum - Re: [Tf] Baranyai/Dorozsmai

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Baranyai/Dorozsmai

  • From: "Baranyai Zolt�nn�" <vpm AT swi.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Baranyai/Dorozsmai
  • Date: Sat Sep 30 01:02:04 2000

-----Eredeti üzenet-----
Feladó: Tari Endre
<teddyte AT freemail.hu>
Tárgy: [Tf] Baranyai/Dorozsmai

Tisztelt Lista!
Én egy egyszerû földrajz-rajz szakos általános iskolai tanár vagyok, aki
kicsit konyít a számítógéphez.
Már jó éve olvasgatom a listánkra érkezett leveleket. Úgy látom fõleg
informatikával foglalkozók - néha magán - levelezésérõl van szó. Nagyon
hiányolom más szakos, és nemcsak középiskolás tanárok gondolatait, az
informatikán kívüli más, oktatással foglalkozó témákat!
Ezen egy esztendõ alatt számomra a legfontosabb információ Baranyai Zoltánné
levele volt.

Tisztelt Tari Endre!

KÖSZÖNÖM!

Kérdésem: Hol lehet elolvasni a "Netikett"-et? Én nem ismerem.

Magyar Netikett:
http://www.mek.iif.hu/porta/szint/muszaki/szamtech/wan/kultura/rfc1855h.hun

Ha jól látom freemailes címe van, ezért amennyiben nem lenne netelérése úgy
el tudom küldeni txt formátumban.

Baranyai Zoltánné
igazgatóhelyettes, megyei szaktanácsadó, vizsgaelnök
Comenius 2000. minõségbiztosítási szakértõ
a rajz és vizuális nevelés országos szakértõje
az alapfokú mûvészetoktatás országos szakértõje
vpm AT swi.hu

HP: http://www.tar.hu/vpm