tanforum - Re: [Tf] Baranyai/Dorozsmai

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Baranyai/Dorozsmai

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Baranyai/Dorozsmai
  • Date: Sat Sep 30 02:16:03 2000

Tisztelt Lista!

Tari Endre levele es elozo valaszom eppen a
'droton' kerulte el egymast.

> Én egy egyszerű ... tanár vagyok
Mint itt mi, legtobben.

> Úgy látom főleg informatikával foglalkozók
> - néha magán - levelezéséről van szó.
> Nagyon hiányolom más szakos, és nemcsak középiskolás
> tanárok gondolatait, az informatikán kívüli más,
> oktatással foglalkozó témákat!

Nem lesz itt mas, mint amit _magunk_ megcsinalunk,
felvetunk, megvalaszolunk, stb. Az Internet egy ilyen Csinald
magad! mozgalom. Ketsegtelen, hogy aki ezt az 'eszkozt'
jol tudja hasznalni az elonyben van, fuggetlenul a szakjatol.
Akkor lesz a rajzosoknak forumuk, ha csinalnak maguknak.
/Igy tette'k ezt a tortenelmesek, az informatika tanarok,
a rendszergazdak, stb/

> Ezen egy esztendő alatt számomra a legfontosabb
> információ Baranyai Zoltánné levele volt.
Informacio erteket, hasznossagat senki, egy pillanatra sem
vonta ke'tse'gbe!

> Kérdésem: Hol lehet elolvasni a "Netikett"-et?
> Én nem ismerem.
Ha van halozat az iskolaban, akkor a rendszergazdanal kell
keresni. Legalabb elekrtonikus formaban ott kell legyen.
Ha megsem, akkor a MEK /Magyar Elektronikus Konyvtar/
lapjain kell keresni. Regen http://www.mek.iif.hu volt a cim,
es mindjart ott volt az elejen. De barmely kereso ki fogja
dobni.

> Azt látom, tapasztalom: az Interneten küldözgetett leveleink
> (az ékezetek nélkülözésére is kényszerítve) egyre inkább
> szoktatnak bennünket a slendrián fogalmazásra, formátumra.
Ez sokunk velemenyevel egyezik. Viszont teny: minden listat a
gazdaja uzemeltet, igy o" szabja a felteteleket.

> Én a magam részéről messze nem értek egyet az ilyen
> jelekkek mint pl: ":(((". Vegyünk annyi fáradságot, hogy
> mondanivalónkat egyszerűen és pontosan fogalmazzuk
> meg egymásnak!
Lehet egyet nem erteni, de ha ma'r a vizualitas kapcsan jott
elo a vita :-) , akkor me'g nyilvanvalobb ennek teljes hianya
a levelekben. /Ugyan hogy kellene korulirni azt a valamit,
aminek kapcsan _epp most_ hasznaltam a jelet. Ha elkezdem
magyarázni, olyan, mint amikor a viccet _magyarazza_ az
ember/ Az erzelmek, a szoviccek, stb kifejezese csak igy
lehetseges.

Tisztelettel:
Koncz Endre

Ui:
Ha csak a levelezes all rendelkezesre, akkor keresre
elkuldom maganban a Netikettet.