tanforum - Re: [Tf] Baranyai/Dorozsmai

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Baranyai/Dorozsmai

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Baranyai/Dorozsmai
  • Date: Sat Sep 30 07:01:03 2000
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Udvozletem!

Tari Endre irta (29 Sep 00, 23:42) "[Tf] Baranyai/Dorozsmai"
targyu leveleben:

> Ezen egy esztendõ alatt számomra a legfontosabb
> információ Baranyai Zoltánné levele volt.

Megertettem. Am annyit tisztelettel elmondanek, a kerdeses
level egy dolog ERTEKSITESEROL, eladasaraol szolt... Kesz,
befejeztem.

> Hol lehet elolvasni a
> "Netikett"-et?

Valszleg: MEK

> Én a
> magam részérõl messze nem értek egyet az ilyen jelekkek mint pl:
> ":(((".

???
Ha autozom, en pedig a jobbkezszaballyal.. :) De regebben
autozik a vilag mint en, hat elfogadom... A nevezett, "kifogasolt"
(nem komolyan :)) jelek vigyorgok, szmajlik,
metakommunikaciot helyettesito jelek... A szavak alatti, melletti,
veluk nem kifejezheto (veluk nem kifejezni kivant) erzelni
arnyalatok jelzesere szolgalnak, mert ugye E-mail utjan nincs
gesztus, testbeszed, mimika...

> Vegyünk annyi fáradságot, hogy mondanivalónkat egyszerûen és
> pontosan fogalmazzuk meg egymásnak!

Igaz! Alapveto. A szmajli azonban nem csorbitja, inkabb
kiegesziti ezt...

> Nagyon hiányolom más szakos, és nemcsak
> középiskolás tanárok gondolatait, az informatikán kívüli más,
> oktatással foglalkozó témákat!

Nem illik listan mas listat reklamozni, ezert nem is teszem, de
az egroups-on van egy masik ISKOLA lista... :)

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly

kdorozs AT ax.hu
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.a.fay

P.S.: Csak mellekesen: amikor a diakokkal E-mail-ezni
tanulunk, a hangsuly nem a kerdeses programon hanem az E-
mail mint kommunikacios forma irott es iratlan szabalyain van!