tanforum - Re: Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......

  • From: "Girnt Jozsef" <girntjoe AT elender.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......
  • Date: Sat Sep 30 01:13:04 2000

Udvozlet a Tisztelt listanak!
Mint volt kollegajuk ugy erzem, hogy hozza kell szolnom a temahoz. Sajnos
kedves Baranyai Zoltánné egy signoba is bele lehet kotni....... ehhhh.....
mert hivatalosság képzetet keltheti, mert azt sugallhatja, hogy aki irta az
valaki, azt aztan komolyan kell venni, es mert provokál. Azt javaslom kedves
Baranyi Zoltánné -hogy ha büszke is a titulusaira- többet ne használja
azokat.
Megertem, hogy informaciokat szeretne megosztani a megcelzott kolegaival, de
ezt nem ezen a forumon, es nem igy kell csinalni. Bizony munkat kell
befektetnie. Az on helyeben azt tennem, hogy szakmai talalkozokon,
osszejoveteleken gyujtogetnem a kollegak email cimeit. A listat nem
terhelnem meg SEGITO szandekkal sem. Mi kulonbozteti ont meg a segiteni
akaro lemeztu arustol? Semmi, az (nem eliras) is csak segiteni akar
mindenkin az olcso arujaval, meg persze magan is, es ez teszi azt a
szandekot sandava.
A hianypotlo tanmenetrol az a velemenyem, hogy a felkeszult tanarnak nincs
szuksege arra, szerintem azt mindenkinek maganak kell megirnia a helyi
korulmenyekre, a diakok ismereteire, ismeretere alapozva. Amikor meg
tanitottam, a lustabb kollegak kolcsonkert tanmeneteket masoltak le, s adtak
le a munkakozosseg vezetojenek, semmi energiabefektetes, semmi gondolkodas,
csak meglegyen.
Szerintem az lenne a segitseg -regi dakota kozmondas alapjan-, ha nem halat
(tanmenetet) adunk a pedagogusoknak, hanem halot (rendes fizetes, normalis
munkakorulmenyeket). Ha ez ugyben tud tenni, akkor On sem fogja szukseget
latni tobb soros szignonak, mert nem e titulusoktol fogja azt erzni, hogy
tekintelye van.
(ui.: Felreertesek elkerulese vegett szeretnem, ha elhinne, biztos vagyok az
On jo szandekaban, On biztos sokat tesz a sajat teruleten a kollegaiert.)
Tisztelettel: Girnt Jozsef

> Feladó: Dorozsmai Karoly
> <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
> Tárgy: Re: Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......
>
> Udvozletem!
>
> En is maganban valaszoltam Dorozsmai ur levelere.
> En is elnezest kerek - a nem altalam elkezdett - thread-ert.
>
> Az alabbi par megjegyzessel reszemrol is vege a temanak:
>
> Egy orszagosan is elismert - es a kerettantervre epulo - tanmenet ---
amely
> jelenleg az _egyetlen_ ilyen Vizualis Kultura tanmenet az
orszagban...... -