tanforum - Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......

  • From: "Koncz Endre" <koncze AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......
  • Date: Sat Sep 30 00:40:03 2000

Udv!

Nehany megjegyzes:

- A _hir_ ko:zze'te'tele'nek /a listakon elfogadott/ kulturalt
modjat D.K. leirta. Ugy eljarva helye van a hirnek egy ilyen
listan: 3-4 sor, egy link-kel.
/nem ellenerv a tobb utanajaras, az _o"_ erdekuk/

- Bizonyara volt erdeklodo, ha irta. Ke'retik osszevetni a
szamukat a mai listatagsaggal - ez 22.00-kor tobb mint
480 fo" /figyelembe ve've, hogy nehanyan tobb cimmel vannak
fenn/. Ezutan levonhato a kovetkeztetes: spam -e, vagy sem.
Arra mar nem is merek gondolni, hogy csak ezert iratkozott
fel a listara. /Azert bizonytalanodtam el, mert ezév majus 25-en
8.45-kor me'g nem volt fenn a listan, legalabbis a mostani
cimevel. Azota nem neztem a cimlistat/

- Valoban hianyzik sok szakmai lista. A Gimnaziumok Orszagos
Szovetsegenek /GOSZ/ korabban volt olyan terve, hogy
osszehozza az azonos szakos tanarokat 1-1 adatbazisba.
Veletlenul epp reggel neztem meg a honlapjukat, nem
emlekszem ilyen link-re, igaz, csak belelapoztam.
Bizonyara sikere lenne annak, aki felva'llalna' mondjuk egy
alsos levelezesi lista, WEB-lap uzemelteteset; peldaul az O:n
megfelelo lapjara is mutato link-kel.

- A signo-n nem erdemes mergelodni, tenykerdes.
/Ugyanakkor engem kivancsiva tett az odavetett fe'l mondata.
Ha van ideje, írja meg _maganban_ a teljes listat./

Koncz Endre