tanforum - [Tf] Baranyai/Dorozsmai

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Baranyai/Dorozsmai

  • From: "Tari Endre" <teddyte AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Baranyai/Dorozsmai
  • Date: Fri Sep 29 23:58:03 2000

Tisztelt Lista!
Én egy egyszerű földrajz-rajz szakos általános iskolai tanár vagyok, aki
kicsit konyít a számítógéphez.
Már jó éve olvasgatom a listánkra érkezett leveleket. Úgy látom főleg
informatikával foglalkozók - néha magán - levelezéséről van szó. Nagyon
hiányolom más szakos, és nemcsak középiskolás tanárok gondolatait, az
informatikán kívüli más, oktatással foglalkozó témákat!
Ezen egy esztendő alatt számomra a legfontosabb információ Baranyai Zoltánné
levele volt.
Kérdésem: Hol lehet elolvasni a "Netikett"-et? Én nem ismerem.
Azt látom, tapasztalom: az Interneten küldözgetett leveleink (az ékezetek
nélkülözésére is kényszerítve) egyre inkább szoktatnak bennünket a slendrián
fogalmazásra, formátumra . Én a magam részéről messze nem értek egyet az
ilyen jelekkek mint pl: ":(((". Vegyünk annyi fáradságot, hogy
mondanivalónkat egyszerűen és pontosan fogalmazzuk meg egymásnak!
Tisztelettel:
Tari Endre