tanforum - Re: [Tf] Baranyai/Dorozsmai

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Baranyai/Dorozsmai

  • From: "Kiss Károly" <kiss.karoly AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Baranyai/Dorozsmai
  • Date: Sat Sep 30 22:49:03 2000

További vitát - remélem - nem provokálva csak annyit fûznék az elõbbi
vitához, hogy Tari Endrével mélyen egyet tudok érteni. Én is egyszerû falusi
matematika-kémia szakos tanár vagyok, számítástechnikai ismereteim mondjuk
így - konyhaiak. Nincs még egy éve sem, amikor rákerültem a listára, egy új
világ tárult fel elõttem, ez az informácidömping ámulatba ejtett. Magam is
hozzászóltam néhány témában. Aztán egyre értetlenebbül álltam az
önsajnálkozó megjegyzések áradata, a kioktató stílusban írott válaszok, az
arrogáns megjegyzések elõtt. Elgondolkodtam rajta, hogy ha ez a kollegiális
kapcsolat, akkor tanároknak kiszolgáltatott diákokkal való kapcsolat milyen
lehet? Érdeklõdésemhez kapcsolódóan más jellegû listán is rajta vagyok, ahol
nyoma sincs ennek. A tagok mint ismerõsök örülnek egymás hozzászólásának,
listatalákozókat szerveznek stb. Engem abszolút nem érdekelt Baranyai
Zoltánné levele, de abszolút nem éreztem bántónak vagy portékáját erõszakkal
kínálónak. (Nyilván azért, mert én sem olvastam a Netikettet.) Nem érdekelt,
nem olvastam el, letöröltem. Csupán néhány másodperc, remélem a gépem sem
romlott el. Mint ahogy ezt sem kell végigolvasni, sõt meg sem kellett volna
írni. Szinte látom a dühödten kopácsoló újjakat, és az újabb 15 "Re" tárgyú
levelet e kis írásra reagálva, hogy felháborodjanak vagy kioktassanak.
Tegyék. Mindenesetre megfogadom Dorozsmai Károly tanácsát és sürgõsen
megkeresem azt a másik ISKOLA listát az egroups-on. Igaz egyelõre fogalmam
sincs, hogy hogyan.
Tisztelettel: Kiss Károly.