tanforum - Re: Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......

  • From: "Baranyai Zolt�nn�" <vpm AT swi.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......
  • Date: Fri Sep 29 19:21:03 2000

Feladó: Dorozsmai Karoly
<kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
Tárgy: Re: Re: [Tf] az uj KERETTANTERVRE epulo ......
> Targyban feladott levelre maganban valszoltam, a temat listan nem
> folytatom. elnezest az eddigiekert is a lista olvasoitol. A thread-ot
> kezdot kiveve, az eddigieket fenntartom. Eladni kinalni valamit
> listan uzleti alapon: SPAM! A signo 4 soros. Slussz!

Udvozletem!

En is maganban valaszoltam Dorozsmai ur levelere.
En is elnezest kerek - a nem altalam elkezdett - thread-ert.

Az alabbi par megjegyzessel reszemrol is vege a temanak:

Egy orszagosan is elismert - es a kerettantervre epulo - tanmenet --- amely
jelenleg az _egyetlen_ ilyen Vizualis Kultura tanmenet az orszagban...... -
nem szamithat SPAMnak...

Es bar uzlet is lehet benne attol meg SEGITO szandekkal is irodhatott...
Es bar nem tartozik senkire ezen 1-4 osztalyos kotet onkoltseges aron kerult
meghirdetesre - nemhogy haszon, de csekely rafizetes lesz rajta.
Tehat nem haszonszerzes a celja a tanmeneteknek - bar ez lenne minden
kiadvany eseten a cel,
a _termeszetes_, hogy legalabb megteruljon a befektetett 2 havi munka.....
Egyszeruen a segitszandek volt a cel (bar nem ertem egy haszonszerzessel
megirt kiadvanyban mi lenne a rossz...) - a cel az volt hogy _hianypotlo_
tanmenet szulethessen a rajzot tanito kollegak munkajat megkonnyitendo.

A lista celja MEGEGYSZER:
oktatassal kapcsolatos hirek, informaciok.

Nem tudom mi lenne a 2 levelem ha nem 100%-osan ez.....
Es talan egy tanaroknak szolo listanak, forumnak a SEGITO szandek lehet az
egyik fo celja...

Szerencsere tobb listan levo kollega is igy gondolja - a maganba erkezo
segito szandeku/erdeklodo levelek ezt jelzik szamomra. Ezeket KOSZONOM!

Tisztelettel: Baranyai Zoltánné

egy signoba belekotni....... ehhhh.....