tanforum - Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

  • From: Nagy László <nlaca AT podmaniczky-bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat
  • Date: Fri May 12 15:19:47 2000

Próbáltam a felkészíto folyamatban rendesen résztvenni, minden anyagot
vélemlnyezni., fórumokon megjelenni, az FPI "rugdosni" stb. Ugyanúgy, mint a
NAT-nál most se lehetet sokat elérni. Sajnos megint a politikusok döntenek.
ezért írtam, hogy most már az (remélem) újabb kormányig semmi sem fog
változni. tehát erre kell most készülni és tartalommal kitölteni.
> Te valamit elkezdtél ennek érdekében. Nyugtass meg, hogy érlelodik és még
> lesz belole káposzta! :)))
Ld. elozoek nem lesz :(

Látom Ti is ballagtattok, hogy igy ráértek délután :)

Más : miért nem ékezetes betukkel irtok ? Rendesen átmegy a listán , és ez
magyar lista magyar tanároknak.
Nagy László
nlaca AT podmaniczky-bp.sulinet.hu
< munkahely