tanforum - Re: [Tf] Kozepiskolai felvetelik

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Kozepiskolai felvetelik

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Kozepiskolai felvetelik
  • Date: Sat Jan 22 15:58:19 2000

Szia!

> nezve oszlatni igyekszik a kaoszt. De en most elsosorban szulo
> vagyok, aki szamara egy dolog a fontos. Nehogy a gyerekem igya
> meg a levet mindannak, ami rossz benne. Szuloi oldalrol keresem
> a buktatokat, s innen nezve nem tunik olyan szepnek.

(Nem egeszen komolyan, inkabb baratian:)

Ne tord magad ennnyire, mert
a) egyik iskola sem tokeletes
b) jo esellyel egyik iskola sem kibirhatatlan
c) a gyermeked minden iskolaban megtalalna a jot is, meg a hibat is.
Hogy milyennek tartja, az attol fog fuggni, hogy melyiket tartja
fontosabbnak, ez viszont naponta fog valtozni.
d) ez meg mindig kisebb tet, mint a hazassag, mert konnyebben bonthato
(es olcsobban), valamint behatarolt idon belul (remelhetoleg 4, de max 8
ev :-)) veget er, es meg utana is korrigalhatok a hibak.
e) neha egy gyerek is ihat a keserulevesbol, azzal is nevelodik, az elet
nem fenekig tejfel.

Csak azt aruld el, mi lehet olyan tragikus az egyik suliban, ami a
masikban biztosan nincs!
Szerintem a legrosszabb, hogy tanulni kell, a masik, hogy nem egyformak
a tanarok - van jo, rosz, szigoru, kedves..., - de ez mindegyikben
megvan.

Szerintem sorold fel a lehetosegeket, hagyd ra a valasztast, aztan
legkorabban egy ev mulva modosithat, ha nagyon akar. Meg az is lehet,
hogy megszokja az iskolat.

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu