tanforum - [Tf] Kozepiskolai felvetelik

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Kozepiskolai felvetelik

  • From: "Boldog Ferenc" <fboldog AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Kozepiskolai felvetelik
  • Date: Wed Jan 19 22:30:35 2000

Hello!

Nem tul regen irtam arrol, hogy a fiam most all kozepiskola valasztas
elott. Ez ugyben reszletesen erdeklodtem a fonokomnel, aki szamomra
meglepo dolgokat mondott.
Miszerint:
A 8. osztályos diak ugye harom iskolat jelol be a jelentkezesi lapokon,
ami kozponti feldolgozasra kerul, ahol eldontik, hogy
melyik_iskolaba_nyert_felvetelt. A dontesrol ertesitik az erintetteket.
Ha ezek utan a gyerek (szulo) megis meggondolna magat, nincs lehetosege
a masik ket megjelolt iskolaba beiratkoznia, meg akkor sem, ha azt a
fogado iskola is tamogatna.

Kerdesem:
Tenyleg igaz ez?

Ha igen, akkor KI VOLT AZ A BAROM, AKI EZT KITALALTA?
-----
Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
fboldog AT matavnet.hu
boldog AT fellner.sulinet.hu