tanforum - Re: [Tf] Kozepiskolai felvetelik

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Kozepiskolai felvetelik

  • From: "Boldog Ferenc" <fboldog AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Kozepiskolai felvetelik
  • Date: Sat Jan 22 21:50:40 2000

Hello!

>(Nem egeszen komolyan, inkabb baratian:)
>
>Ne tord magad ennnyire, mert

Ha arra gondolok, hogy a sajat, eredeti palyavalasztasomhoz kepest hova
kerultem, akkor le're kellene venni az egeszet. ;-) Tok mindegy hova
megy a gyerek, valoban minden iskolaban van jo es rossz is, meg amugy
sem biztos, hogy az lesz, aminek most eppen keszul.
Azt gondolom, hogy ennek ellenere minden szuloben van egy kis go:rcs,
iskolavalasztas ugyben. Csak az erzi, aki most keszul ezt a cipot
felvenni. :-) Kovetkezeskeppen, tori magat az ember.

>Csak azt aruld el, mi lehet olyan tragikus az egyik suliban, ami a
>masikban biztosan nincs!
Ha tudnam, konnyebb lenne. De nem tudom es eppen ez a legrosszabb.
A problema az, hogy mindegyikkel van valami baj. :-(

>legkorabban egy ev mulva modosithat, ha nagyon akar. Meg az is lehet,
>hogy megszokja az iskolat.

Meg az is lehet. ;-)

--------
KIFIR:
Ha elofordul, hogy valakit sehova sem vesznek fel, akkor:

"A tankötelezettség korhatára a 16. életév, ezért a sikertelen felvételi
eljárás ellenére is kötelező az iskolaválasztás. A kötelező
beiskolázásért az illetékes jegyző felel, ez már nem a KIFIR hatáskörébe
tartozik."

1.Szoval, akkor a jegyzo utasitja valamelyik, a gyerek altal megjelolt
iskolat, hogy megis vegye fel a gyereket.
2. A gyerek (szulo) valaszthat, hogy az altaluk megjelolt iskolak kozul
melyiket valasztjak utolag.
3. A gyerek (szulo) nem valaszthat, a jegyzo donti el, hogy melyik- a
jelentkezesei lapon nem szereplo- iskolaba nyer felvetelt.
4. A gyerek (szulo) valaszthat, hogy melyik- a jelentkezesi lapon nem
szereplo- iskolaba akar menni.
5. A maradekelv alapjan oda kuldik, ahol van hely.

Szoval akkor melyik? Gondolom az utolso.

-----
Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
fboldog AT matavnet.hu
boldog AT fellner.sulinet.hu