tanforum - Re: [Tf] Kozepiskolai felvetelik

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Kozepiskolai felvetelik

  • From: "Boldog Ferenc" <boldog AT fellner.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Kozepiskolai felvetelik
  • Date: Thu Jan 20 08:26:42 2000

Hello!

> Privat velemenyem szerint ha be is tartjak, akkor ez jo is lehet,
> mert biztos, hogy a kulonbozo bejaratott (felveteli utani) protekcios
> csatornak megszunnek. Sokat szukul a lehetoseg, hogy egyes
> kozepiskolak a masiktol tisztessegtelen eszkozokkel lopjon
> gyereket. Nem ad modot arra, hogy a 3 helyre is felvett diak
> szuloje taktikazzon, becsapva ezzel a masik ket iskolat.

Ebben biztosan sok igazsag van, de rogton mas szemmel nezi az
ember, ha 8. osztalyos gyereke van. Ugy tudom tavaly
Szekesfehervaron volt egy "probauzem" es totalis csodot mondott
a dolog.
Nekem csak azzal van bajom egyebkent, hogy mi van ha
meggondolja magat a gyerek. De most tenyleg, nem jatszasibol. :-)
Nekem sehogyan sem tetszik. :-(

Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
boldog AT fellner.sulinet.hu
fboldog AT matavnet.hu