tanforum - Re: [Tf] Kozepiskolai felvetelik

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Kozepiskolai felvetelik

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Kozepiskolai felvetelik
  • Date: Wed Jan 19 23:08:03 2000

Udv Mindenkinek!

Boldog Ferenc a kovetkezoket irta (19 Jan 00,):
> Miszerint:
> A 8. osztályos diak ugye harom iskolat jelol be a jelentkezesi lapokon,
> ami kozponti feldolgozasra kerul, ahol eldontik, hogy
> melyik_iskolaba_nyert_felvetelt. A dontesrol ertesitik az erintetteket.
> Ha ezek utan a gyerek (szulo) megis meggondolna magat, nincs lehetosege
> a masik ket megjelolt iskolaba beiratkoznia, meg akkor sem, ha azt a
> fogado iskola is tamogatna.
>
> Kerdesem:
> Tenyleg igaz ez?

Igen, ezt mar majd egy eve lehet tudni, de tavaly nyaron mar
biztosan kozismert volt.

> Ha igen, akkor KI VOLT AZ A BAROM, AKI EZT KITALALTA?

Privat velemenyem szerint ha be is tartjak, akkor ez jo is lehet,
mert biztos, hogy a kulonbozo bejaratott (felveteli utani) protekcios
csatornak megszunnek. Sokat szukul a lehetoseg, hogy egyes
kozepiskolak a masiktol tisztessegtelen eszkozokkel lopjon
gyereket. Nem ad modot arra, hogy a 3 helyre is felvett diak
szuloje taktikazzon, becsapva ezzel a masik ket iskolat.

Persze, lehet, hogy tapasztalatlan vagyok.

Csak tartsak is be, valamint hibatlanul mukodjon a felveteli
rendszer informatikai resze. (Ebben most meg nem nagyon hiszek.)

Udv: Fodor Zsolt