tanforum - Ha nem tetszik a kerettanterv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Ha nem tetszik a kerettanterv

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Ha nem tetszik a kerettanterv
  • Date: Sun Oct 17 20:58:00 1999

Jo reg'

Szerdai ertekezletunkon szoba kerult a kerettantervek ugye is.
Igazgatomtol megtudtam, hogy egy modon lehet kibujni aloluk: ha a suli
csinal egy teljes sajat tantervsorozatot es azt akkreditaltatja, ami
nagyon kemeny dolog, es velhetoen keves iskola lesz kepes ra. Az viszont
nem jarhato ut, hogy masok altal akkreditaltatott tantervet atvegyen
valaki, csak sajat munka jo. Szoval, ha marad ez a heti egy oras
baromsag informatikabol (szandekosan hasznaltam ezt a szot), akkor
egyetlen remenyem marad: lobbyzni erte, hogy az iskola megis vagjon bele
az akkreditacioba.

Va'las Pe'ter (Pe'ter Va'las for non-Hungarian speakers)
mailto:turtle AT ax.hu
(E'kezetes leveleket is tudok olvasni.)
http://www.alarmix.net/freeweb/turtle

  • Ha nem tetszik a kerettanterv, Va'las Pe'ter, 10/17/1999