tanforum - palyazati felhivas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

palyazati felhivas

  • From: "Kuti Csaba" <kuti.csaba AT sienet.hu>
  • To: "Tanforum lev.list." <tanforum AT sunserv.kfki.hu>, <sulinetware AT sagvari-szeged.sulinet.hu>, <1LET AT csete.sulinet.hu>
  • Cc: "K�ti Csaba" <csaba AT keri-nkzsa.sulinet.hu>
  • Subject: palyazati felhivas
  • Date: Sat Oct 9 01:38:07 1999

T. Lista!

Elnezest, ha tobb peldanyban is megkapod, de tobb listara is
elkuldtem. Ertesitsetek, akit meg tudtok!

Ma kaptam kezhez egy faxot, amelyben a SANSZ 1999/9. szamanak
palyazati felhivasok reszeben a kovetkezot olvastam:
"Az Informatika, Szamitastechnika Tanarok Szovetsege (ISZE) es az eNTi
Szoft Kft PALYAZATI FELHIVASA szamitogepvirusok elharitasara alkalmas
antivirus program beszerzesere"

"1. A palyazat celja a Sulinetbe bekapcsolt kozoktatasi intezmenyekbe
uzemeltetett szamitastechnikai eszkozok korszeru antivirus programmal
torteno jogszeru vedelmenek megvalositasa."
"6. ... es a 2000. november 1-ig tartó teljeskoru alapszolgaltatas
... "
"14. A palyazatra jelentkezes a "Jelentkezesi Lap az FSAV/EDU-99
palyazathoz" nyomtatvany kitoltesevel es az Informatika,
Szamitastechnika Tanarok Egyesulete , 1590, Budapest, Pf. 146 cimre
visszakuldesevel tortenik.
15. A palyazatoknak 1999. oktober 15-ig kell beerkezniuk a
fenticimre."

Ugyan fizetni kell erte 12eFt+AFA-t (altalanos iskola), vagy
24eFt+AFA-t (kozepiskola, ped.intezet kevesebb mint 50 user), vagy
36eFt +AFA-t (kozepiskola, ped.intezet tobb mint 50 user) es kulon a
szerverekre 6400Ft+AFA/szerver, de szerintem megeri.

Palyazzunk!

Kuti Csaba
csaba AT keri-nkzsa.sulinet.hu

  • palyazati felhivas, Kuti Csaba, 10/09/1999