tanforum - Re: Megbizhatatlan levelezesi atjarok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Megbizhatatlan levelezesi atjarok

  • From: Endre Nagy <gumo AT badsector.sch.bme.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Megbizhatatlan levelezesi atjarok
  • Date: Sun Jun 6 14:24:01 1999

Hi!

> ???
> Nalam Windows-osak a gepek (nem akarnam szegyelni
> magamat ez miatt :-))), de a gepeimen nincs TCP/IP! Akkor
> most mi van a subnet-tel? Csak 50 gepem NET-ezik, egyetlen
> IP-vel... (Megint csak: ez nem technikai lista, ami ugyben
> "kotozkodni" kezdek, meg tomenyen technikai kerdes... :-))

Ha IPX-IP gateway-t hasznalsz, akkor nincs szukseged ra. Aki tisztan IP-re
konfiguralja a gepeit (pl. mert linuxra akar szambaval csatlakozni), annak
szuksege lehet.

> ido hianyzik!!) Talan ha veget er a tanev... Ja, es SuLinux rulez -
> - aki meg nem hallotta volan (ez votl a reklam helye...)

Keszul mar lassankent :) Azert irtam a redhatot, mert az mar keszen van,
van magyar telepitoje, es linuxconf-bol(vagy control panelbol, izles
szerint) a hangkartyatol a sendmail-ig mindent menubol lehet allitani,
nem kell hozza ujat tanulni. Windows ismeroknek valoszinuleg ez a
legmeggyozobb.

-- udv, Gumo