tanforum - Re: Megbizhatatlan levelezesi atjarok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Megbizhatatlan levelezesi atjarok

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Megbizhatatlan levelezesi atjarok
  • Date: Fri Jun 4 10:57:33 1999

Udvozletem!

Endre Nagy irta (4 Jun 99, 10:32)
"Re: Megbizhatatlan levelezesi atjar" targyu leveleben:

> Mas rendszert is felre lehet konfiguralni :)
> Sajnos ugy tunik, tulnyomoreszt a Netware rendszergazdak meg nem figyeltek
> fel a problemara.

Nem hinnem... Mint a masik levelemben leirtam, ennek a NetWare-
hez (inkabb: IntranetWare-hez) csak attetelesvan koze... Tehat (ha
csak nem flame szandekkal:-((), talan kerulni kene az ilyen " ...
tulnyomoresz A HerkentyuOperaciosRendszer gazdai ..."
kiteteleket... :-)

> A http://www.eik.bme.hu/antispam oldalon rengeteg megoldast lehet
> kapni mindenfele levelezorendszer konfiguralasahoz, es van egy
> egyszeru teszt script is.

A SulinetWare szerveren is sok ertekes info van -- ha mar a
NetWare rendszergazdak figyelmetlenseget emlegette fel a leveliro
:-((( -- , de azert a problema megoldasa (ha Mercury) script-et nem
igenyel...

Gumo listaja (NetWare) impozans, de az elozo levelemben leirtam,
miert eppen ezek...

> Hat ez csunya, egy regionalis szerver

Reszletes magyarazat a masik levelemben.

Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu
http://fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.a.fay