tanforum - Re: sulinetes gepek '99-ben

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: sulinetes gepek '99-ben

  • From: "Kovalcsik Istvan" <pp AT server.szentgyorgyi-bgy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: sulinetes gepek '99-ben
  • Date: Mon Jun 7 15:18:08 1999

> En is feltettem 3 napja egy hasonlo kerdest
> de senki nem tud semmit!
>
> A Pokorny-nak van E-mail cime, nem kene
> megkerdezni :-)
> Berendi Pal

A Zala Megyei TAKISZ foglalkozik az osszesitesekkel, s valamilyen
algoritmus alapjan a jogosultsag merteket is ok szamoljak.

Naluk kellene erdeklodni!
K o v a l c s i k I s t v a n
Balassagyarmat, Szent-Gyorgyi Albert Gimnazium

mailto:suli507 AT miskolc.sulinet.hu

mailto:kovalcsik AT szentgyorgyi-bgy.sulinet.hu