tanforum - Re: Megbizhatatlan levelezesi atjarok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Megbizhatatlan levelezesi atjarok

  • From: Endre Nagy <gumo AT badsector.sch.bme.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Megbizhatatlan levelezesi atjarok
  • Date: Sun Jun 6 09:15:09 1999

Hi!

> Bar ez nem technikai levlista, de ha mar itt valtottunk szot :-)
> szeretnem megkerdezni, miert jo _engedelyezni_ a
> 195.199.x.x tartomanyban a relay-t? Eddig ugy hittem, a relay
> teljes tiltasa OK... Ha valakinek van IP-je (valamelyik masik isi

Az x.x-et ugy ertem, hogy mindenkinek a sajat kis subnetje, pl.
195.199.48.176-191 (hisz a windows-os gepek is szeretnenek levelezni). A
regionalis szervereknek meg a teljes 195.199.x.x.

> Semmi bajom a linux-szal, legfeljebb csak az, hogy nem ertek
> hozza :-) de ez az en bajom :-)))
Erdemes kiprobalni, nem nehez. A Redhat 6.0-t pl. mar semmivel sem
nehezebb telepiteni/konfiguralni, mint egy windows-t. A hasznalata is
majdnem ilyen egyszeru.

Kozben irtak, hogy mar nincs ott :( Szolok az illetekesnek, hogy rakja
vissza gyorsan.

-- udv, Gumo