tanforum - Re: Megbizhatatlan levelezesi atjarok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Megbizhatatlan levelezesi atjarok

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Megbizhatatlan levelezesi atjarok
  • Date: Sun Jun 6 13:39:29 1999

Udvozletem!

Endre Nagy irta (6 Jun 99, 9:15) "Re: Megbizhatatlan levelezesi atjar"
subject-u
leveleben:

> Az x.x-et ugy ertem, hogy mindenkinek a sajat kis subnetje, pl.
> 195.199.48.176-191 (hisz a windows-os gepek is szeretnenek levelezni).

???
Nalam Windows-osak a gepek (nem akarnam szegyelni
magamat ez miatt :-))), de a gepeimen nincs TCP/IP! Akkor
most mi van a subnet-tel? Csak 50 gepem NET-ezik, egyetlen
IP-vel... (Megint csak: ez nem technikai lista, ami ugyben
"kotozkodni" kezdek, meg tomenyen technikai kerdes... :-))

> Erdemes kiprobalni, nem nehez. A Redhat 6.0-t pl. mar semmivel sem
> nehezebb telepiteni/konfiguralni, mint egy windows-t. A hasznalata
> is majdnem ilyen egyszeru.

Nagyon szeretnem, csak sajna senki sem tart helyettem
orakat, senki sem tart helyettem szakkoroket, senki sem tartja
karban az iskola WEB szerveret, senki sem zarja le a diakjaim
osztalyzatait (csak 260-an vannak...) es senki sem keres
penzt a helyemben magamnak... Szoval egyszer... De egyszer
bizti... (Mas szavakkal: nem a kivancsisag, inkabb "csak" az
ido hianyzik!!) Talan ha veget er a tanev... Ja, es SuLinux rulez -
- aki meg nem hallotta volan (ez votl a reklam helye...)

> Kozben irtak, hogy mar nincs ott :( Szolok az illetekesnek, hogy
> rakja vissza gyorsan.

Koszi, IMO maris nem hiaba valtottunk byte-okat :-))))

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly