fizinfo - Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés

  • From: Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • To: Sándor László <sandor.laszlo AT szakalmetal.hu>, László Ropolyi <ropolyi AT gmail.com>
  • Cc: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés
  • Date: Sat, 8 Jun 2024 03:36:25 +0000
  • Accept-language: hu-HU, en-US

Tisztelt Ropolyi László!

"Magyarország sorsával kapcsolatban szerintem mindkettőnknek joga van
véleményalkotásra és véleményének nyilvános közzétételére."

1, Ez igaz! De ez az ELFT fóruma. Kérem

a Magyarország sorsával kapcsolatos véleményét más fórumon tegye közé.

A Fizinfó maradjon meg a szakmánál.

2, Én nem kaptam meg Sándor László levelét.

Amennyiben az egy magánlevél volt, úgy

ELVÁROM Ropolyi Lászlótól, hogy

A, Elnézést kér Sándor Lászlótól.

B, Elnézést kér a Fizinfó olvasóitól, hogy

egy magán levelet nyilvánosságra hozott!

Sándor László levelének tartalmával nem kívánok foglalkozni,
mivel nem nekem címezték.
Hasonló hozzáállást várok el a többi kollégától is.

Szép hétvégét!
Jó állampolgári kötelesség gyakorlást kívánok minden Kedves Kollégának!

Horváth Pista