fizinfo - Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés

  • From: László Ropolyi <ropolyi AT gmail.com>
  • To: Sándor László <sandor.laszlo AT szakalmetal.hu>
  • Cc: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés
  • Date: Fri, 7 Jun 2024 23:59:11 +0200

Kedves Sándor László!

Sajnálom, de azt hiszem félreértett.

Nem minősítettem se Orbán Balázst, se más NER hivatalnokot vagy politikust
- a tevékenységüket kárhoztattam, nem őket szídalmaztam. Szerintem ráadásul
visszafogottan, legalábbis az általuk/illetve az általa okozott károkhoz
viszonyítva.

Gondolom állampolgárként jogom van megítélni egy állami hivatalnok
munkáját, sőt ez tűnik helyes állampolgári álláspontnak. A szóbanforgó
személy vezetésével zajló tevékenység megítéléséhez mindössze a
"hivatásrendi" pedagógus fogalmának értelmezésével közelítettem. AZ Őn
üzenetében sem találtam semmilyen érvet, ami korábbi megítélésem
megváltoztatására sarkallna.

Magyarország sorsával kapcsolatban szerintem mindkettőnknek joga van
véleményalkotásra és véleményének nyilvános közzétételére. Ezzel
kapcsolatos álláspontja nem győzött meg.

Üdvözlettel:

Ropolyi László