fizinfo - Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés

  • From: Mészáros "mpeter" Péter <mpszakkor AT gmail.com>
  • To: Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés
  • Date: Wed, 5 Jun 2024 22:10:54 +0200

István, köszönöm!
Alapvetően rád gondoltam mint NKE-s, de sosem lehet tudni, hogy a
szenátusban, kuratóriumban, minisztériumban, más hasonló képzésben érintett
egyetemen, egyéb tűzközeli helyeken, (dombokon, hegyeken, elhagyatott
kőbányák közelében) van-e valaki ilyesmi tudás birtokában.

Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu> ezt írta (időpont: 2024. jún.
5., Sze, 20:49):

--
mpeter
:-)