fizinfo - Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés

  • From: Gyuri radnoczi <gy.radn AT gmail.com>
  • Cc: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés
  • Date: Fri, 7 Jun 2024 17:05:29 +0200

Kedves Kollégák!

Tiszteletben tartva mindenki szabadságát, hogy olyan véleménye legyen a
politikusokról, amilyet adekvátnak gondol, azért halkan emlékeztetnék a
korábbi alkalmakra, amikor ezen a listán ezeket a véleményeket igyekeztek
megosztani a fizikus közösséggel.

A tapasztalat szerint nem vezet sehová ha a kedves kollégák - akármilyen
nemes szándékoktól vezérelve – a politikusokat szidják/éltetik ezen a
listán. Az archívumot megnézheti aki szeretné, mindig az a vége, hogy két
tábor kárhoztatja egymást… és ennyi. Ebből meddő dühöngésen kívül soha
semmi nem lett.

Vagyunk sokan, akik ezen a listán inkább a fizikával kapcsolatos
tartalmakat látnánk szívesen. Arról is lehet vitatkozni, ha valaki nagyon
szeretne. Politikusokat meg így úgy minősítő szövegekből most amúgy sincs
hiány, akinek ilyenre van igénye, találhat ízlésének megfelelőt a napi
sajtóban, kár ezzel ezt a listát terhelni.

Üdvözlettel:

ifj. Radnóczi György

Woynarovich Ferenc <woynarovich.ferenc AT wigner.hu> ezt írta (időpont: 2024.
jún. 7., P, 11:23):