fizinfo - Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés

  • From: Gyuri radnoczi <gy.radn AT gmail.com>
  • Cc: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] NKE-s tanárképzés
  • Date: Fri, 7 Jun 2024 22:35:16 +0200

Kedves György és kedves Kollégák!

Ha lehet, a személyesen nekem címzett leveleket nekem és ne a listára
küldjék, szerintem mindenki jobban jár így.
Ami a szakemberekre bízott döntéseket illeti abban szerintem a listatagok
túlnyomó többsége egyetért.
Azzal viszont én nem értek egyet (és sokan mások sem), hogy bármilyen
politikust (ellenzékit, kormánypártit, kétfarkút stb.) itt kéne szidni
azért mert néhányan/sokan nem értünk egyet vele vagy mert esetleg
tisztességtelennek tartjuk. Tessék őket máshol szidni. Mégpedig azért, mert
itt a sokéves tapasztalat szerint csak meddő és Eötvös Loránd nevéhez
méltatlan stílusú puffogás az eredmény, amitől senkinek sem lesz jobb
fizikatanára. (de ha bárki talál ezzel ellentétes információt az
archívumban akkor én kérek elnézést:-))
Üdvözlettel:
Ifj. Radnóczi György

Vankó György <vanko.gyorgy AT wigner.hu> ezt írta (időpont: 2024. jún. 7., P,
20:42):