fizinfo - Re: [Fizinfo] az ELFT politikamentességéhez

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] az ELFT politikamentességéhez

  • From: László Ropolyi <ropolyi AT gmail.com>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] az ELFT politikamentességéhez
  • Date: Tue, 21 May 2019 16:07:15 +0200

Tisztelt kollégák!

A politika a közösségek ügyeivel való foglalatosság.

Ha az ELFT alapszabálya tiltja a fizikusok közösségét meghatározó ügyekkel
való foglalkozást, akkor sürgősen meg kell változtatni, hiszen egy ilyen
szabály a társulat létének értelmét kérdőjelezi meg.

Ha az ELFT nem tekinti a fizikusok közösségét érintő ügynek az MTA-nak az
ITM-el való küzdelmét, akkor ez alapos magyarázatot igényel, hiszen az
érintettség annyira nyilvánvalónak látszik.

Ilyen meggyőző magyarázat nélkül láthatóvá válik, hogy az ELFT a fizikusok
közössége helyett más közösségek ügyeinek szolgálatát vállalja fel.

Ami ugyancsak politizálás - csak nem a fizikusok közösségének érdekében
folyik.

Üdv:

Ropolyi László