fizinfo - Re: [Fizinfo] az ELFT politikamentességéhez

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] az ELFT politikamentességéhez

  • From: Ádám Vida <vidaadam AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] az ELFT politikamentességéhez
  • Date: Tue, 21 May 2019 13:52:17 +0200

Tisztelt Kollégák,

Az említett eseményen én is jelen voltam, és úgy vélem, kissé egyoldalúan
lett megfogalmazva a téma első levele. Kiemelendő a 4. pont

"4. A társulatban nem folyt vita az MTA KH hovatartozásáról, és mivel ebben
a kérdésben a tagság megosztott, a Küldöttgyűlés nem foglalhat állást egy
átfogó vita lefolytatása nélkül."

Ennek a pontnak a mondandója számomra inkább így hangzott (persze, csak
emlékezetből): A társulatnak szétküldött napirendi pontok között nem
szerepelt ez a javaslat, így nem tudják, hogy mi itt most miről szavazunk a
nevükben... Azt hiszem, egy olyan mondat is elhangzott, hogy ebből az
aspektusból is meg kell vizsgálni a morális kérdéseket.

Ugyanakkor, elhangzott néhány módosítási javaslat is, melyekre a levezető
elnökség egyértelműen azt az utalást tette, hogy következő ülésükön a
kérdéskört előveszik és foglalkoznak vele. Ugyanúgy, mint a kedves Tanár
Kollégákat illető hozzászólással, amivel legalább annyira fontos lesz
foglalkozni, mint a jelenleg szóban forgóval.

Mint a levélben említett "következő generáció" egy tagja, úgy látom, a
kérdés nem lett elsöpörve. Úgy gondolom, a "napirendre sem vették a
bajkeverő javaslatot" mögött szereplő NEM szavazatok is tartalmaznak
mögöttes gondolatokat, nem pusztán érdektelenséget.

Üdvözlettel,
Vida Ádám

Diosi Lajos <diosi.lajos AT wigner.mta.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj. 21.,
K, 9:57):

> | E L F T H I R A D O |
> | Az Eotvos Lorand Fizikai Tarsulat informacios es vita-lapja |
> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |
> | A megjelent cikkek tartalmaert teljes egeszeben bekuldojuk felelos. |
> A küldöttek ma még nem ülnek el a javaslattevő mellől. De, hogy
> napirendre
> sem vették a "bajkeverő" javaslatot, az mutat egy irányt.
> [...]

Vida Ádám